Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu – Bc. Kristina Polyakova
Bc. Kristina Polyakova
Master's thesis
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Consuming hedonism and the pursuit of happiness in the welfare society
Anotácia:
Diplomová práce „Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu“ se zabývá zejména pojmy, jako je štěstí, peníze, blahobyt, konzumerismus, minimalismus atd. Snaží se poukázat na problematiku štěstí z mnoha úhlů pohledu, jak se štěstí měří a co jej ovlivňuje. Poukazuje na to, že bohatství nám nezaručí šťastný a spokojený život a že se štěstí zemí nedá měřit výší HDP. Následně práce porovnává …viacAbstract:
The thesis "Consuming hedonism and the pursuit of happiness in the welfare society" deals with terms such as happiness, money, prosperity, consumerism, minimalism and others. It tries to point out the issue of happiness from many points of view, how happiness is measured and what influences it. It points out that wealth does not guarantee a happy and satisfied life and that the happiness of countries …viacKľúčové slová
Štěstí hédonismus minimalismu blahobyt honba za štěstím konzumerismus konzument spotřeba.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vcr4s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedúci: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Lenka Martincová -
Štěstí na prodej - význam působení marketingových komunikací na představy o štěstí
Martin Práger