Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu – Bc. Kristina Polyakova
Bc. Kristina Polyakova
Diplomová práce
Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu
Consuming hedonism and the pursuit of happiness in the welfare society
Anotace:
Diplomová práce „Konzumní hédonismus a hledání štěstí ve společnosti blahobytu“ se zabývá zejména pojmy, jako je štěstí, peníze, blahobyt, konzumerismus, minimalismus atd. Snaží se poukázat na problematiku štěstí z mnoha úhlů pohledu, jak se štěstí měří a co jej ovlivňuje. Poukazuje na to, že bohatství nám nezaručí šťastný a spokojený život a že se štěstí zemí nedá měřit výší HDP. Následně práce porovnává …víceAbstract:
The thesis "Consuming hedonism and the pursuit of happiness in the welfare society" deals with terms such as happiness, money, prosperity, consumerism, minimalism and others. It tries to point out the issue of happiness from many points of view, how happiness is measured and what influences it. It points out that wealth does not guarantee a happy and satisfied life and that the happiness of countries …víceKlíčová slova
Štěstí hédonismus minimalismu blahobyt honba za štěstím konzumerismus konzument spotřeba.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vcr4s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Lenka Martincová -
Štěstí na prodej - význam působení marketingových komunikací na představy o štěstí
Martin Práger