Návrh metodiky socializačního programu Ponton klub pro děti vyrůstající v náhradních rodinách – Jana Grohová
Jana Grohová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Návrh metodiky socializačního programu Ponton klub pro děti vyrůstající v náhradních rodinách
Anotace:
Tato absolventská práce se zabývá tvorbou návrhu metodiky socializační skupiny Ponton klub, která je určena dětem vyrůstajícím v náhradních rodinách. Cílem mé práce je vytvořit metodický materiál, který bude využitelný a inspirativní i pro další, nejen neziskové subjekty, které se rozhodnou rozšířit své služby o nabídku klubových aktivit pro děti z náhradních rodin.Abstract:
This thesis deals with the creation of a methodology for the socialization group Ponton Club, aimed at children growing up in surrogate families. The goal of my work is to create a methodical material that will be useful and inspirational for not only non-profit organizations but also other entities that decide to expand their services by offering club activities for children in foster care.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/yqch9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Hana Pazlarová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. David Urban, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GROHOVÁ, Jana. \textit{Návrh metodiky socializačního programu Ponton klub pro děti vyrůstající v náhradních rodinách}. Online. Absolventská práce. Praha: JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/pt2bx3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání kvality fonematického sluchu u bilingvních dětí vzdělávajících se v České škole bez hranic v Paříži s dětmi vyrůstajícími v českém školním prostředí
Petra LÍPOVÁ -
Specifika problémů v chování jedinců v Dětském domově
Renata Holcová -
Jak vnímají děti vyrůstající v pěstounské péči kontakt s biologickou rodinou
Klára Vysloužilová -
Srovnání vybraných osobnostních proměnných u dítěte v dětském domově a dítěte vyrůstajícího v rodině
Petra VISSCHER -
Vzory dětí vyrůstajících v původních úplných rodinách a v ústavní péči
Veronika Soukalová -
Hodnoty dětí v ústavní péči a dětí v rodinách
Eliška Greplová -
Dítě v náhradní rodinné péči v kontextu školního prostředí
Markéta Halamová -
Současné trendy v oblasti trávení volného času u dětí v dětských domovech a jejich možná rizika
Dominika Kábrtová