Martin David

Bakalářská práce

Reklamační systém pro provizní podklady Vodafone

Complaints system for Vodafone commission documents
Anotace:
Tématem bakalářské práce a zároveň jejím hlavním cílem je analýza a následný návrh reklamačního systému pro provizní podklady ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Tato práce je rozdělena na tři části. První část je zaměřena na objasnění základních pojmů a přiblížení BPMN notace. Druhou částí je poté samotná analýza současného stavu reklamačního systému za použití modelování procesů v BPMN notaci …více
Abstract:
The theme of this bachelor's thesis and at the same time the main goal is the analysis and subsequent design of a complaint system for commission documents in the company Vodafone Czech Republic a.s. This work is divided into three parts. The first part is focused on clarifying the basic concepts and approaching BPMN notation, which is also widely used in the work. The second part is the analysis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Dušan Chlapek
  • Oponent: Tomáš Bruckner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83296