Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti – Bc. Jiří Svoboda
Bc. Jiří Svoboda
Bakalářská práce
Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti
Cooperation among companies as means of raising competitives
Anotace:
Předmětem bakalářské práce s názvem „Kooperace mezi podniky jako nástroj zvyšování jejich konkurenceschopnosti" je posouzení konkrétní spolupráce sledovaných podniků a následné vyvození výhod z této spolupráce. V první části práce bude teoretická. Bude popisovat konkurenčním strategii, organizaci na trhu, outsourcing, sdružování podniků a vzájemné vztahy. Druhá část textu se bude věnována praktické …víceAbstract:
The goal of the Bachelor´s thesis "Cooperation among companies as means of raising competitiveness" is appraisal particular cooperation of following companies and make eduction of advantage from this cooperation. The first part of this assignment will be theoretical. It will describe the competitive strategy, organization of the market, outsourcing, business associations and interactions. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zjjgz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Ivan Hálek, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Konkurenční strategie divize konkrétního podniku
Milan Chromý -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Využití rozhodovacích metod v procesu získávání a výběru pracovníku ve vybraném podniku - koncern Agrofert, a. s.
Kristýna Mudrychová -
Aplikace metody VSM v podniku Donaldson Industrial CR - koncern s.r.o.
Radek KRPENSKÝ