Analýza mentoringového programu Pět P komunitního centra TOTEM, jako základní princip podpory pro děti ohrožené sociálním vyloučením – Kateřina DOSTÁLOVÁ
Kateřina DOSTÁLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza mentoringového programu Pět P komunitního centra TOTEM, jako základní princip podpory pro děti ohrožené sociálním vyloučením
Analysis of Totem Community Center Mentoring Program 5 P in the City of Pilsen
Abstract:
Hlavním tématem bakalářské práce je mentoringový program Pět P. Mentoring je zde vnímán, jako základní princip podpory dětí ohrožených sociálním vyloučením. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy, jako je: odolnost (resilience) dítěte, sociální znevýhodnění, sociální vyloučení, dobrovolnická práce a mentoring.Praktická část práce je věnována realizaci a interpretaci dat z kvalitativního …moreAbstract:
The main theme of the Bachelor thesis is The Mentoring Program 5 P. Mentoring is perceived as the basic principle in supporting children threatened by a social exclusion. In the theoretical part of this thesis the basic terms are explained, which includes: child's resilience, social discrimination, social exclusion, volunteering and mentoring. Practical part of this thesis is dedicated to realization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Šárka Káňová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOSTÁLOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza mentoringového programu Pět P komunitního centra TOTEM, jako základní princip podpory pro děti ohrožené sociálním vyloučením}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/pt46zg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOSTÁLOVÁ, Kateřina. Analýza mentoringového programu Pět P komunitního centra TOTEM, jako základní princip podpory pro děti ohrožené sociálním vyloučením. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Social Care / Social Work
Theses on a related topic
-
Dobrovolnický program Pět P jako nástroj prevence rizikového chování
Jarmila Václavíková -
Mentoringové programy pro děti v ČR - Program Pět P
Eva Kubalová -
Program Pět P - retrospektivní pohled dobrovolníků
Vendula HUNGEROVÁ -
Program Pět P jako součást sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Lenka KRATOCHVÍLOVÁ -
Význam dobrovolnictví v osobním a profesním životě bývalých dobrovolníků v programu Pět P
Veronika Krulová -
Posouzení nastavení programu Pět P pro děti z náhradní rodinné péče
Jana Šteflová -
Dobrovolnictví v programu Pět P
Sylva Zachovalová -
Dobrovolníci v programu Pět P
Petra Hovorková