Vnímání regionálního značení spotřebiteli – Bc. Pecina Pecina
Bc. Pecina Pecina
Bakalářská práce
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Regional brands and their perception by consumers
Anotace:
Tato práce se zabývá regionálními značkami, které sdružuje Asociace regionálních značek. Cílem této práce je zjistit současný stav regionálního značení a navrhnout možností zlepšení. Práce je zaměřena především na regionální značku Opavské Slezsko regionální produkt®. První kapitola obsahuje teoretické informace ohledně marketingu, značky, regionálního značení a ochranného značení. V druhé kapitole …víceAbstract:
This thesis deals with regional brands brought together by the Association of Regional Brands. The aim of this thesis is to find out the current state of regional branding and suggest possibilities for improvement. This thesis is focused mainly on the regional brand Opava Silesia Regional Product®. The first chapter contains theoretical information about marketing, branding, regional branding and trademark …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/tqz6n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Edith Rohelová -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Hana Jindrová Paluchová -
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
Kateřina Švábíková -
Přínos regionálního značení zemědělských produktů pro zemědělství v oblastech Haná a Polabí
Jana Smyčková -
Analýza vnímání regionální značky
Aneta Kazdová -
Vnímání regionální značky – Region Jeseníky
Lenka Štěpánová -
Vnímání regionální značky Krkonoše
Petr Javorský -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová