David Šrámek

Diplomová práce

Mobilní marketing v ČR

Mobile Marketing in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce na téma mobilní marketing v ČR má za cíl zmapovat vývoj mobilních zařízení, návazných služeb a využití pro účely marketingu a marketingové komunikace. V teoretické části je zpracován vývoj a možnosti využití pro marketéry. Součástí této kapitoly jsou i případové studie, které vhodně doplňují popsané možnosti. Následuje praktická část, která je založena na kvantitativním a kvalitativním …více
Abstract:
Main topic of the Master's Thesis is mobile marketing in Czech Republic and the goal is to describe development of mobile devices, provided services and usage in marketing and marketing communication. Theoretical part is concerning development of the mobile devices and services where each topic is followed by a case study. Practical part contains quantitative and qualitative research. Quantitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2012
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Jiří Lenk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30060