Mgr. Ivana Kobrtková
Diplomová práce
Mladý farmár na Slovensku
The young farmer in Slovakia
Abstract:
This diploma thesis is dedicated to the generation of young farmers who decided to make their living by farming in Slovakia. It deals with their role- their tasks, mission and purpose of their job. Regarding to continuous aging of the population working in the agricultural sector, this young farming generation could be considered to be a particular phenomenon, that can have its own specific meaning …víceAbstract:
Práca sa zaoberá pôsobením, úlohou a poslaním mladých farmárov, ktorí sa rozhodli venovať farmárčeniu na Slovensku. Vzhľadom na postupné starnutie poľnohospodárskej populácie je mladá farmárska generácia určitým fenoménom, ktorý má v spoločnosti špecifický význam. Hlavným cieľom práce je objasniť dôvody, ktoré vedú mladú generáciu farmárov k zakladaniu vlastných fariem a hospodárstiev. V teoretickej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qcl04/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Zbyněk Ulčák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Chvátalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Humanitní environmentalistika / Environmentální studia
Práce na příbuzné téma
-
Diverzifikace zemědělských činností na venkově, na příkladu okresu Piešťany
Patrik Nedorost -
Regeneratívne poľnohospodárstvo: Analýza, porovnanie a perspektívy do budúcnosti
Katarína Košanová -
Založení chovu koz - mladý zemědělec
Jaromír Jaroš -
Aktuelle Tendenzen im Konsumverhalten. Die Second-Sale- und Second-Hand-Kultur - Současné tendence v konzumním chování. Kultura Second sale a Second hand
Nikol STRAKOŠOVÁ -
Webshop for the sale of surgical steel jewelry
Dávid Oravec -
Subculture for Sale
Roman Nikolaenko -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Subculture for Sale
Irina Shabatina