Možnosti práce s grafickou partiturou – Martin Debřička
Martin Debřička
Diplomová práce
Možnosti práce s grafickou partiturou
Possibilities of working with a graphic score
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována grafickým partiturám jako prostředku hudební tvorby,který kombinuje hudební kompozici, improvizaci, interpretaci, performance a výtvarná umění.První část práce obsahuje teoretickou základnu – zaobírá se vybranými principy, prostředkya druhy grafických partitur, které jsou v následující praktické části aplikovány v autorskétvorbě. Praktická část práce představuje autorské …víceAbstract:
This diploma thesis is devoted to graphic scores as a means of musical creation, whichcombines composition, improvisation, interpretation, performance and visual arts. The firstpart of this thesis contains the theoretical basis - it deals with selected principles and meansof graphic scores, which are applied in the following practical part in author's work. Thepractical part presents the author's graphic …víceKlíčová slova
grafický zápis hudbyKlíčová slova
hudební kompoziceKlíčová slova
hudební improvizace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18521
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2023
- Vedoucí: Luboš SOUKUP
- Oponent: Jaromír HONZÁK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 11. 2023 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program:
Jazzová hudba
Práce na příbuzné téma
-
VOLNÁ IMPROVIZACE Z PERSPEKTIVY VIZUÁLNÍ ANTROPOLOGIE: IMPROVIZACE V REÁLNÉM ČASE.
Aleš Jež -
Metody skupinové improvizace ve vztahu k rozvíjení hudební fantazie a tvořivosti
Sofia Kuznetcova -
Metodika iniciace hudební improvizace
Petr Smékal -
Improvizace skrze tři podoby aneb tři podoby skrze improvizaci.
Antonie Formanová -
Využití hudební improvizace na mateřské škole
Helena ZÁVODNÁ -
Barokní improvizace
Anežka Kavalírová -
Hudební improvizace
Michael Angelov -
Hudební improvizace v reálném čase
Daniel Mareček