Pracovníci telefonické krizové pomoci, možnosti jejich vzdělávání a supervize – Michal Kočička
Michal Kočička
Bakalářská práce
Pracovníci telefonické krizové pomoci, možnosti jejich vzdělávání a supervize
Employees of Telephone Crisis Assistance: Possibilities of Their Education and Supervision
Anotace:
Bakalářská práce "Pracovníci telefonické krizové pomoci, jejich vzdělávání a supervize" je zaměřena na pracovníky nabízející telefonickou krizovou pomoc. Teoretická část práce vysvětluje, co jsou pojmy sociální služby, krize, telefonická krizová pomoc, výhody a nevýhody této služby a rozdělení linek pomoci podle cílové skupiny. Dále se zabývá pracovníky telefonické krizové pomoci, zátěžovými faktory …víceAbstract:
This thesis " Employees of Telephone Crisis Assistance, Possibilities of their Education and Supervision" is devoted to the topic of workers of crisis hotlines. The theoretical part of the thesis provides the necessary definitions and descriptions of the basic terms such as social services, crisis, and crisis hotline. It discusses the advantages and disadvantages of the service and specifies the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kočička, Michal. Pracovníci telefonické krizové pomoci, možnosti jejich vzdělávání a supervize. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Prevence syndromu vyhoření u pracovníků telefonické krizové pomoci
Tereza Skládalová -
Etická dilemata v telefonické krizové intervenci u seniorů
Kristýna VOSIKOVÁ -
Intervenční styly pracovníků telefonické krizové intervence
Karolína VACKOVÁ -
Vzdělávání sociálních pracovníků na lince telefonické krizové pomoci
Eva Biskupová -
Zátěžové faktory u pracovníků telefonické krizové intervence a možnosti duševní hygieny
Marie JENIŠOVÁ -
Možnosti telefonické krizové pomoci pro seniory
Tereza VLČKOVÁ -
Prevence syndromu vyhoření u pracovníků telefonické krizové pomoci
Tereza Skládalová -
Telefonická krizová intervence jako forma pomoci dítěti v krizové situaci
Eliška Menoušková