Michal Kočička

Bachelor's thesis

Pracovníci telefonické krizové pomoci, možnosti jejich vzdělávání a supervize

Employees of Telephone Crisis Assistance: Possibilities of Their Education and Supervision
Abstract:
Bakalářská práce "Pracovníci telefonické krizové pomoci, jejich vzdělávání a supervize" je zaměřena na pracovníky nabízející telefonickou krizovou pomoc. Teoretická část práce vysvětluje, co jsou pojmy sociální služby, krize, telefonická krizová pomoc, výhody a nevýhody této služby a rozdělení linek pomoci podle cílové skupiny. Dále se zabývá pracovníky telefonické krizové pomoci, zátěžovými faktory …more
Abstract:
This thesis " Employees of Telephone Crisis Assistance, Possibilities of their Education and Supervision" is devoted to the topic of workers of crisis hotlines. The theoretical part of the thesis provides the necessary definitions and descriptions of the basic terms such as social services, crisis, and crisis hotline. It discusses the advantages and disadvantages of the service and specifies the basic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Lenka Haburajová Ilavská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kočička, Michal. Pracovníci telefonické krizové pomoci, možnosti jejich vzdělávání a supervize. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe