Darina Pešková

Bakalářská práce

Hodnocení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané základní a mateřské škole

Evaluation of Staff Training and Development in a Selected Primary and Nursery School
Anotace:
Tato práce se zabývá hodnocením vzdělávání a rozvoje pedagogů na základní a mateřské škole (ZŠ a MŠ). Vzdělávání a rozvoj hraje v moderním školství klíčovou roli, jelikož umožňuje pedagogům neustále se zdokonalovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti. To má pozitivní dopad na kvalitu výuky a celkové výsledky žáků. Práce nejprve definuje základní pojmy vzdělávání a rozvoje, dále uvádí jeho důležitost …více
Abstract:
This thesis deals with the evaluation of teacher training and development in primary and nursery schools (Primary and Secondary Schools). Training and development plays a key role in modern education as it enables teachers to continuously improve and develop their knowledge and skills. This has a positive impact on the quality of teaching and overall pupil outcomes. This paper first defines the basic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Věra Válková
  • Oponent: Simona Pulcerová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava