Kooperativní vyučování a jeho využití na I.stupni ZŠ – Mgr. Markéta Sommerová
Mgr. Markéta Sommerová
Master's thesis
Kooperativní vyučování a jeho využití na I.stupni ZŠ
Cooperation Learning and its use on the I. level in primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá celkovou problematikou kooperativního vyučování ve třídách prvního stupně základních škol. Teoretická část shrnuje základní teoretická východiska problematiky, jaká je role žáka a učitele v kooperativním vyučování. Praktická část je věnována výzkumnému šetření ve vybraných třídách prvního stupně základních škol, jak klasických, tak alternativních. Práce přináší výsledky výzkumného …moreAbstract:
Diploma Thesis deals with the overall problem of cooperative teaching in classes of First Instance of elementary school. The theoretical part summarizes the basic theoretical background issues, what is the role of pupil and teacher in co-operative teaching. The practical part is devoted to research investigation in the first instance of selected classes of primary schools, both conventional and alternative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uhpz4/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Alternativní metody ve výuce češtiny na SŠ
Zuzana Procházková -
Alternativní výukové metody v hodinách cizích jazyků
Kateřina Chaloupková -
Alternativní metody výuky na 1. stupni ZŠ
Karolína Toulová -
Alternativní výukové metody ve výuce anglického jazyka
Johana Zitková -
Výukové metody v hodinách ruského a anglického jazyka
Kristýna Mašková -
Alternativní výukové směry jako inspirace pro inovativní výukové metody
Nikola ŽIŠKOVÁ -
Inovativní výukové metody v předmětu Ošetřovatelství
Hana HRACHOVCOVÁ -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková