Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách – Bc. Jana Nádeníčková
Bc. Jana Nádeníčková
Bakalářská práce
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Methods of critical thinking in teaching Czech language and literature at secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá metodami kritického myšlení a jejich využitím ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách. Práce se ve své první části, mimo obecné členění výukových metod a vymezení pojmu kritického myšlení, zabývá také programem RWCT, třífázovým modelem učení E-U-R a následně popisuje konkrétní vybrané metody kritického myšlení. Druhá, výzkumná část práce se následně zaměřuje …víceAbstract:
The Bachelor´s thesis deals with methods of critical thinking and their use in teaching the Czech language and literature in secondary schools. The thesis, in its firt part, in addition to the general classification of teaching methods and the defining the concept of critical thinking, the thesis also focuses on the RWCT program, a three-phase model of learning E-U-R and subsequently describes specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uo53v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. JUDr. Dagmar Sochorová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Adam Veřmiřovský, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Principy a mechanismy jazykové hry v knihách Alenka v říši divů L. Carrolla a Anička skřítek a Slaměný Hubert V. Nezvala
Eliška Vokálová -
Čas v jazyce a jazyk v čase. Srovnání gramatického pojetí času a vývoje vybraných jednotek české a polské temporální terminologie
Kateřina Petrošová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Odměny a tresty z pohledu žáků a učitelů základních škol v Brně a Kuřimi
Andrea Kunstová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková -
Jazyk a styl učebnic dějepisu pro 2. stupeň ZŠ. Odborná terminologie a historismy
Marie Jakubů