X Marketing strategy of luxury brands – Constance Vasak
Constance Vasak
Bakalářská práce
X Marketing strategy of luxury brands
Marketingová strategie luxusních značek
Anotace:
Název této bakalářské práce je: Marketingová strategie luxusních značek. Toto téma bylo vybráno za úcělem vyzdvihnutí marketingových strategií luxusních značek. Marketing luxusu je v porovnání s tradičním marketingem, který je všem známý, mnohem úzčeji zaměřený sektor pro omezený počet lidí. Pro zdokonalení této studie je tato bakalářská práce založená na analýze marketingových strategií dvou velkých …víceAbstract:
The title of this thesis is : Marketing strategy of luxury brands. This subject has been chosen in order to highlight the marketing strategies of luxury brands. Luxury marketing in comparison to traditional marketing, known to everyone, is a much more targeted sector for a limited number of people. To perfect this study, this thesis is based on the analysis of the marketing strategies of two large …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69435
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69435
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony
Lucie Pašková -
Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
Alexandra Gojdičová -
Digitální evoluce luxusních módních značek na příkladu Louis Vuitton
Džana Valjevacová -
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
Linda Luu -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová -
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
Petra Minaříková -
Zvýšení povědomí o módním stylu Hany Podolské a Gabrielly Chanel u cílové skupiny zákaznic
Kateřina Koutová