Constance Vasak
Bachelor's thesis
X Marketing strategy of luxury brands
Marketingová strategie luxusních značek
Abstract:
Název této bakalářské práce je: Marketingová strategie luxusních značek. Toto téma bylo vybráno za úcělem vyzdvihnutí marketingových strategií luxusních značek. Marketing luxusu je v porovnání s tradičním marketingem, který je všem známý, mnohem úzčeji zaměřený sektor pro omezený počet lidí. Pro zdokonalení této studie je tato bakalářská práce založená na analýze marketingových strategií dvou velkých …moreAbstract:
The title of this thesis is : Marketing strategy of luxury brands. This subject has been chosen in order to highlight the marketing strategies of luxury brands. Luxury marketing in comparison to traditional marketing, known to everyone, is a much more targeted sector for a limited number of people. To perfect this study, this thesis is based on the analysis of the marketing strategies of two large …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69435
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2017
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Martin Machek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69435
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony
Lucie Pašková -
Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
Alexandra Gojdičová -
Digitální evoluce luxusních módních značek na příkladu Louis Vuitton
Džana Valjevacová -
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
Linda Luu -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová -
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
Petra Minaříková -
Zvýšení povědomí o módním stylu Hany Podolské a Gabrielly Chanel u cílové skupiny zákaznic
Kateřina Koutová