Using Stories in Teaching English – Mgr. Žaneta Urbancová, DiS.
Mgr. Žaneta Urbancová, DiS.
Bachelor's thesis
Using Stories in Teaching English
Using Stories in Teaching English
Anotácia:
Bakalářská práce Používání příběhů ve výuce angličtiny pojednává o důležitosti poslouchání, čtení a vytváření příběhů při studiu cizího jazyka, v tomto případě angličtiny. Svou práci jsem zaměřila na studenty druhého stupně základní školy, protože příběhy jsou nezbytné pro dobrý vývoj nejen malých dětí, ale i dospívajících. Uvádím důvody, proč jsou příběhy důležité, z jakých zdrojů je můžeme čerpat …viacAbstract:
The thesis Using Stories in Teaching English deals with a need of listening to, reading and creating stories in learning foreign language, in this case English. I focus my thesis on students of secondary school, because stories are necessary not only for a good development of young children, but adolescents as well. I state reasons why stories are important, from what sources we can gain stories and …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qclqz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2006
- Vedúci: Mgr. Naděžda Vojtková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Foreign Languages - English
Práce na příbuzné téma
-
Vliv zesměšňování na sociálních sítích a jeho dopad na psychiku dětí
Petra Padyásková -
Fúze digitálních her a filmů – interaktivní film: struktura a rozdíly ve vyprávění příběhu
Lubomír Konečný -
Vyprávění příběhu v digitálních hrách a typologie interakce hráče
Ondřej Chalupník -
Historie v příbězích a příběhy v historii: Vyprávění a historický komentář ve Ztracených v Mnichově
Michael Šenovský -
Význam ilustrované předlohy při vykreslování prožívání postavy při vyprávění příběhu
Lucie Suszková -
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Narativní produkce dětí předškolního věku v závislosti na poskytnuté opoře pro vyprávění příběhu
Tereza Jurajdová