Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost – Bc. Daniel Sýkora
Bc. Daniel Sýkora
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Influence of marketing communication on consumer society
Abstract:
Tato bakalářská práce se bude zabývat vztahem marketingové komunikace a jejím vlivem na chování konzumní společnosti. Bude v ní definována marketingová komunikaci i nástroje, které používá. Vymezí co, je to konzum a co je to konzumní společnost. Věnovat se bude růstu a vlivu konzumní společnosti a faktorům, jež jí způsobují, popřípadě ovlivňují. Cílem této práce bude ukázat, jak moc je konzumní společnost …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with relation between martketing communication and its influence on consumer society. Marketing communication and its tools it uses will be defined. It tells what is consumption and consumer society. Its focused on growing influence of consumer society and its factors wich are causing, or influencing it. Target of this thesis will be to show how extended consumer society …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u5puj/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec