Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost – Bc. Daniel Sýkora
Bc. Daniel Sýkora
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Influence of marketing communication on consumer society
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat vztahem marketingové komunikace a jejím vlivem na chování konzumní společnosti. Bude v ní definována marketingová komunikaci i nástroje, které používá. Vymezí co, je to konzum a co je to konzumní společnost. Věnovat se bude růstu a vlivu konzumní společnosti a faktorům, jež jí způsobují, popřípadě ovlivňují. Cílem této práce bude ukázat, jak moc je konzumní společnost …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with relation between martketing communication and its influence on consumer society. Marketing communication and its tools it uses will be defined. It tells what is consumption and consumer society. Its focused on growing influence of consumer society and its factors wich are causing, or influencing it. Target of this thesis will be to show how extended consumer society …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u5puj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec