Acquisition Through Receptive Skills in Lower Secondary School EFL Classroom – Bc. David ROUŠ
Bc. David ROUŠ
Diplomová práce
Acquisition Through Receptive Skills in Lower Secondary School EFL Classroom
Acquisition Through Receptive Skills in Lower Secondary School EFL Classroom
Anotace:
Práce je zaměřena na akvizici anglického jazyka pomocí poslechových a čtecích dovedností. Teoretická část shrnuje základní termíny a principy vztahující se k jazykovým dovednostem a akvizici. Praktická část nastiňuje výsledky kvantitativního výzkumu pomocí dotazníků pro žáky a učitele a snaží se poukázat na preferenci produktivních dovedností ve srovnání s receptivními.Abstract:
The work focuses on acquisition of English as a foreign language through listening and reading skills. The theoretical part summarizes the basic terms and principles related to language skills and acquisition. The practical part outlines the results of a quantitative research conducted using learner and teacher questionnaires and attempts to point at the preference of productive skills in comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROUŠ, David. Acquisition Through Receptive Skills in Lower Secondary School EFL Classroom. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Receptivní dovednosti a techniky jejich rozvoje v učebnicích angličtiny na úrovni A1.
Monika Nehasilová -
Výuka dovednosti čtení ve výuce anglického jazyka pro sluchově postižené žáky na druhém stupni základních škol
Žaneta Petraturová -
Receptivní řečové dovednosti v českých učebnicích ruského jazyka
Radka BULAVOVÁ -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Bibliotéka zábavného čtení a revue Denice Jakuba Malého mezi zábavou a poučením
Marek Želísko
Název
Vložil
Vloženo
Práva