Klára Ondrušková

Bachelor's thesis

Komparace přístupu podnikání společnosti Mary Kay na Evropském a Asijském kosmetickém trhu

Comparison of Business Approach of a Company Mary Kay on the European and Asian Cosmetic Market
Anotácia:
Cílem práce je zjistit na příkladu společnosti Mary Kay, jak se transnacionální korporace z odvětví kosmetického průmyslu přizpůsobuje odlišnému podnikatelskému prostředí na evropském a asijském kosmetickém trhu a také zhodnotit teritoriální rozdíly a jejich význam pro působení nadnárodní společnosti se zaměřením na kosmetický průmysl.
Abstract:
The aim of this work is to find out by example of the company Mary Kay, how is a transnational corporation in the cosmetic industry adapting into a different business environment in the European and Asian cosmetic markets as well as to assess territorial differences and their significance for a multinational company focusing on the cosmetic industry.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
  • Vedúci: Cristina Procházková Ilinitchi
  • Oponent: Eva Isabelle Števík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76423