Metody práce s dětmi s ADHD v mateřské škole – Mgr. Eva Strašilová
Mgr. Eva Strašilová
Bachelor's thesis
Metody práce s dětmi s ADHD v mateřské škole
The Methods of Work with Pre-School Age Children with ADHD
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá metodami práce s dětmi s ADHD. Popisuje poruchu jako takovou i její etiologii a nahlíží na ni z pohledu některých humanitních věd. Zvláště se pak zabývá metodami, které jsou vhodné pro učitele mateřských škol s ohledem na specifika předškolního věku u dětí s hyperkinetickým syndromem. Informace ke každému z podtémat jsou čerpány z aktuálních zdrojů. Empirická část analyzuje …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the methods of work with the children with ADHD. It describes the disorder as such and explores it from the point of view of some humanities. It is especially focused on the methods that are suitable for teachers in kindergartens with the respect to pre-school aged children with ADHD. Information to each of the subtopics are taken from the latest sources. The empirical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zverejniť od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedúci: PhDr. Zdeňka Michalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Strašilová, Eva. Metody práce s dětmi s ADHD v mateřské škole. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education for Preschool Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Metody a přístup práce s amatérským hercem inspirované Hanou Frankovou a Matějem T. Růžičkou a jejich reflexe
Adam Wicha -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Knižný design a aplikácia jeho zásad pri návrhu a sadzbe knižnej zbierky poézie
Jonáš Sudakov -
Zásady bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na základní škole a školení bezpečnosti ve výuce školních dílen
František Svoboda -
Všeobecné zásady a pravidelné kritériá zohľadňované pri ukladaní nepodmienečného trestu odňatia slobody
Silvia Mičudová -
Zásady dirigování při práci se studentským akademickým sborem
Gayane BOTOYAN