Lukáš Kyndl

Bakalářská práce

Racionalizace marketingové strategie vybraného podniku

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza současné marketingové strategie podniku Modus, spol. s r.o. a na jejím základě navržení racionalizačních řešení pro vybranou oblast marketingové strategie v budoucích období. V první části práce jsou uvedena teoretická východiska marketingu a strategického marketingového řízení. Druhá část práce je zaměřena na podnik samotný …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to analyse current marketing strategy of Modus Ltd. Based on the analysis a proposal of rationalized solutions for the selected part of marketing strategy for the future periods. In the first part of this thesis there are theoretical informations concerning marketing and strategic marketing management. The second part is focused on the business itself. A situation analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/pucvu9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku