Metody a techniky dramatické výchovy ve vybraných předmětech primárního vzdělávání – Krystyna VYBRANĚCOVÁ
Krystyna VYBRANĚCOVÁ
Diplomová práce
Metody a techniky dramatické výchovy ve vybraných předmětech primárního vzdělávání
Methods and Techniques of Drama Education in Selected Subjects of Primary Education
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na metody a techniky dramatické výchovy a jejich možnosti využití v předmětech primárního vzdělávání. Práce je rozdělena do dvou částí - na teore- tickou a praktickou. První představuje základní pilíř, který upevňuje informace pro orientaci v této problemati- ce. Jmenuje metody a techniky dramatické výchovy a možnosti jejich třídění. Seznamuje s hlavními účastníky výchovně …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on methods and techniques of drama education and their possibilities of use in subjects of primary education. The paper consists of a theoretical and practical part. The first group represents the basic pillar, which strengthens information for orientation in this issue. It names the methods and techniques of drama education and the possibilities of their classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYBRANĚCOVÁ, Krystyna. Metody a techniky dramatické výchovy ve vybraných předmětech primárního vzdělávání. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Taneční a pohybová výchova jako nový doplňující vzdělávací obor na základní škole, který využívá tanec jako výchovný prostředek pro rozvoj osobnosti žáka
Veronika Jašková -
Hudební výchova jako mimoškolní aktivita pro děti mladšího školního věku
Lucie Obadalová -
Cesty a rozcestí Ateliéru divadla a výchovy (založení Ateliéru dramatické výchovy jako interdisciplinárního oboru v roce 1992 a jeho následná krize v roce 1997)
Gabriela Veselá -
Svobodné vzdělávání a demokracie ve výchově jako novodobá alternativní vzdělávací cesta
Kateřina Kováčová -
Prožitek ve výtvarné výchově jako cíl výchovně-vzdělávacího procesu?
Lydie Veselá -
Efektivita environmentální výchovy jako průřezového tématu rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Veronika Plhalová -
Efektivita environmentální výchovy jako průřezového tématu rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Veronika Plhalová -
Etická výchova jako doplňující vzdělávací obor v kurikulárních dokumentech pro základní školu
Ondřej FLEGER