Kateřina HRUŠKOVÁ
Master's thesis
Adolescenti a reklama
Adolescents and advertising
Abstract:
Vliv médií na lidský život je v současné době stále zřetelnější. Masová média nás zahrnují velkým množstvím informací, které se velkou měrou podílejí na každodenním životě celé společnosti. Mezi tyto informace patří i reklamní sdělení, která dnes můžeme považovat za všudypřítomná. Reklama je jedním z nástrojů, které využívá značka pro vyjádření jedinečnosti produktu. Adolescence je období lidského …moreAbstract:
The impact of the mass media is much more obvious nowadays. The mass media provide many information that takes a huge part in everyday lives of the whole society. There is especially a kind of advertising information that can be seen everywhere. The advertisement is one of the means which the brands take advantage of, especially for expressing the uniqueness of their products. Adolescence is a period …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Accessible from:: 30. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Marek Šebeš, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRUŠKOVÁ, Kateřina. Adolescenti a reklama. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / field:
Primary school teaching / Teacher training in civics, Teacher training in Czech language and literature
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights