Fenomén bookstagram: komparace knižních příspěvků na českých a zahraničních instagramových účtech – Valentýna ONDŘEJOVÁ
Valentýna ONDŘEJOVÁ
Bakalářská práce
Fenomén bookstagram: komparace knižních příspěvků na českých a zahraničních instagramových účtech
The Bookstagram Phenomenon: Comparison of Bookish Posts on Czech and Foreign Instagram Accounts
Anotace:
Bakalářská práce Fenomén bookstagram: komparace knižních příspěvků na českých a zahraničních instagramových účtech se zabývá komparací čtyř vybraných bookstagramů. Jedná se konkrétně o dva české a dva zahraniční instagramové účty. Práce v rámci teorie představuje nová média, sociální sítě, Instagram a zejména samotný koncept bookstagram. Zaměřuje se na jejich strukturu, charakteristické znaky a vzájemné …víceAbstract:
The bachelor thesis The Bookstagram Phenomenon: Comparison of Bookish Posts on Czech and Foreign Instagram Accounts deals with a comparison of four selected bookstagrams. It is specifically two Czech and two foreign Instagram accounts. The theoretical part of my thesis introduces general characteristics of new media, social networks, Instagram and especially the concept of bookstagram. It focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Anna Bílá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDŘEJOVÁ, Valentýna. \textit{Fenomén bookstagram: komparace knižních příspěvků na českých a zahraničních instagramových účtech}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/puja87/.
Jak správně citovat práci
ONDŘEJOVÁ, Valentýna. Fenomén bookstagram: komparace knižních příspěvků na českých a zahraničních instagramových účtech. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Sociologie - Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén "BookTube & Bookstagram" jako marketingový nástroj v rámci knižního trhu
Kateřina BÍNOVÁ -
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy
Bára Dvorská -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Komparace předvolební kampaně koalice SPOLU a koalice Piráti+STAN na sociálních sítích v rámci voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2021
Tereza FRANKOVÁ -
Návrh Instagram marketingu pro společnost XY
Livie Francová -
Návrh využívání sociální sítě Instagram pro zvýšení zájmu o společnost Footshop
Matěj Pajma -
Komparace komunikace vybraných značek na sociální síti
Lucie VOŽENÍLKOVÁ -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková
Název
Vložil
Vloženo
Práva