Specifika turistických expedičních plaveb a postavení na trhu Poseidon Expeditions – Bc. Valeriia Fadeeva
Bc. Valeriia Fadeeva
Bachelor's thesis
Specifika turistických expedičních plaveb a postavení na trhu Poseidon Expeditions
The specifics of the tourist expedition cruises and position on the market Poseidon Expeditions
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá specifikou turistických expedičních plaveb a postavením na trhu Poseidon Expeditions. Cílem bakalářské práce je zjistit postavení Poseidon Expeditions na trhu turistických expedičních plaveb. Dílčím cílem je stanovit specifiku turistických expedičních plaveb a navrhnout soubor doporučení pro management společnosti. Dílčím cílem je stanovit specifiku turistických expedičních …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the specifics of tourist expeditions and the position on the Poseidon Expeditions market. The aim of this thesis is to find out the position of Poseidon Expeditions on the market of expeditionary cruises. The partial objective is to determine the specifics of expeditionary cruises and to propose a set of recommendations for the management of the company. The partial objective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/s8p6o/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2019
- Supervisor: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Studnička, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společnosti TianDe
Lucie NOHAVOVÁ -
Marketingový mix společnosti
Kateřina Šinálová -
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Karolína Komárková -
Marketingový mix golfového indoorového klubu
Pavla HUDEČKOVÁ -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Michal Kuba -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský