Specifika turistických expedičních plaveb a postavení na trhu Poseidon Expeditions – Bc. Valeriia Fadeeva
Bc. Valeriia Fadeeva
Bakalářská práce
Specifika turistických expedičních plaveb a postavení na trhu Poseidon Expeditions
The specifics of the tourist expedition cruises and position on the market Poseidon Expeditions
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifikou turistických expedičních plaveb a postavením na trhu Poseidon Expeditions. Cílem bakalářské práce je zjistit postavení Poseidon Expeditions na trhu turistických expedičních plaveb. Dílčím cílem je stanovit specifiku turistických expedičních plaveb a navrhnout soubor doporučení pro management společnosti. Dílčím cílem je stanovit specifiku turistických expedičních …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the specifics of tourist expeditions and the position on the Poseidon Expeditions market. The aim of this thesis is to find out the position of Poseidon Expeditions on the market of expeditionary cruises. The partial objective is to determine the specifics of expeditionary cruises and to propose a set of recommendations for the management of the company. The partial objective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/s8p6o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Studnička, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FADEEVA, Valeriia. \textit{Specifika turistických expedičních plaveb a postavení na trhu Poseidon Expeditions}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/pus7z0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti TianDe
Lucie NOHAVOVÁ -
Marketingový mix společnosti
Kateřina Šinálová -
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Karolína Komárková -
Marketingový mix golfového indoorového klubu
Pavla HUDEČKOVÁ -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Michal Kuba -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský