Lucie TYŠEROVÁ

Bachelor's thesis

Marketing ve vybrané firmě

Marketing in a selected company
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit společnosti Autocentrum TA a. s. První část této práce je zaměřena na teoretická východiska týkající se marketingu. Tyto východiska jsou následně uplatněny v druhé části práce - praktické části. Praktická část je zaměřena nejprve na vymezení trhu dealerů vozů značky ŠKODA ve městě Plzeň, poté je analyzována společnost Autocentrum TA a. …more
Abstract:
This thesis is focused on the analysis of marketing activities of Autocentrum TA a. s. The first part of this thesis is focused on the theoretical background of marketing. These assumptions are then applied in the second part of the thesis - the practical part. The practical part is focused first on the definition of the market of ŠKODA dealers in the city of Pilsen, then the company Autocentrum TA …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TYŠEROVÁ, Lucie. Marketing ve vybrané firmě. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/