Bc. Milan Zvára

Diplomová práce

Facebook jako nástroj marketingové komunikace

Facebook as a tool for marketing communication
Anotace:
Tato práce se věnuje novému internetovému fenoménu – sociální síti Facebook. Nezaměřuje se však na její používání z hlediska běžného uživatele a její efekt na společnost a vztahy mezi lidmi, nýbrž výhradně na možnosti jejího využití v marketingu. V první části práce popisuji východiska a změny, které jsou v oblasti online marketingu aktuální a jsou úzce spjaty s rozvojem reklamy na Facebooku. Dále …více
Abstract:
This thesis deals with the new internet phenomenon – Facebook, the social network. However, it does not exactly discuss its various forms of use in terms of analyzing common user’s perspective and his/her impact on society. The thesis is primarily focused on possible marketing use of the social network. The first part of thesis describes changes which are current in the field of online marketing and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní