Facebook jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Milan Zvára
Bc. Milan Zvára
Master's thesis
Facebook jako nástroj marketingové komunikace
Facebook as a tool for marketing communication
Anotácia:
Tato práce se věnuje novému internetovému fenoménu – sociální síti Facebook. Nezaměřuje se však na její používání z hlediska běžného uživatele a její efekt na společnost a vztahy mezi lidmi, nýbrž výhradně na možnosti jejího využití v marketingu. V první části práce popisuji východiska a změny, které jsou v oblasti online marketingu aktuální a jsou úzce spjaty s rozvojem reklamy na Facebooku. Dále …viacAbstract:
This thesis deals with the new internet phenomenon – Facebook, the social network. However, it does not exactly discuss its various forms of use in terms of analyzing common user’s perspective and his/her impact on society. The thesis is primarily focused on possible marketing use of the social network. The first part of thesis describes changes which are current in the field of online marketing and …viacKľúčové slová
Facebook on-line marketing internet demokratizace médií virální marketing sociální sítě historie Facebooku facebookové tránky aplikace flyer engagement reklama pravidla na Facebooku fanoušci Zeď záložky social plugins like button like box aktivity feed recomendations login button facepile komentáře live stream Hravésvádění FashionAukce komunikace s fanoušky Fernet Pošli panáka MyCokeZone
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/skqwr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Zvýšení povědomí o neziskové organizaci pomocí stanovení propagačních pravidel na Facebooku
Aneta SUCHANOVÁ -
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Sládek -
Vybrané aspekty komunikace festivalu Brutal Assault
Matúš Mlích -
Efektivnost sociálních sítí pro komunikaci s fanoušky hokejových klubů
Markéta Jouklová -
Marketingová komunikace volejbalového klubu Ostrava z.s.
Ondřej MIKLOSZ -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek