On-line komunikace v marketingu cestovního ruchu ČR ve vztahu k zahraničí – Gabriela Doláková
Gabriela Doláková
Diplomová práce
On-line komunikace v marketingu cestovního ruchu ČR ve vztahu k zahraničí
On-line communication of Czech Republic as a tourist destination on foreing markets
Anotace:
Práce hodnotí současný stav využití nástrojů on-line komunikace v propagaci České republiky jako turistické destinace agenturou CzechTourism na zahraničních trzích, a to zejména v rámci aktuálního projektu Upevnění postavení ČR a její konkurenceschopnosti na evropském trhu CR. Východiskem je podrobnější studie nástrojů on-line marketingové komunikace, které v současnosti nabízí internetové prostředí …víceAbstract:
This thesis analyzes the level of utilization of on-line communication mix in marketing of Czech Republic as a tourist destination at foreign markets executed by CzechTourism, particularly concerning the current project Confirmation of the status and competitive advantage of Czech Republic at the European tourism market. Resources for the main analysis are a detailed study of on-line communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24252
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2011
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Jana Valentová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24252
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Destinační marketing Východní Moravy
Nikola Slováková