Valeriya Nabok

Bakalářská práce

How to enter the German market. The case study of Starbucks

Jak vstoupit na německý trh. Case-study společnosti Starbucks
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat německý trh z různých úhlů pohledu, zjistit, proč je Německo natolik atraktivní místo pro investování a proč se tolik podnikatelů a mezinárodních společností snaží být přítomno na německém trhu. Identifikovat význam Německa na trhu s kávou prostřednictvím analýzy příslušného odvětví a případové studie na společnost Starbucks. První část práce je věnována průzkumu …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the German market from different perspectives, to find out why Germany is such an attractive place to invest in and why so many entrepreneurs and international companies seek to be present on the German market. Identify the importance of Germany on a coffee market by analyzing the industry and introducing a case-study of Starbucks. The first part of the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedoucí: Ilya Bolotov
  • Oponent: Eva Křenková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76063

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business