Dospívající publikum jako segment posluchačů vážné hudby – Bc. Helena Macháčková
Bc. Helena Macháčková
Master's thesis
Dospívající publikum jako segment posluchačů vážné hudby
Young People as a Target Segment of Classical Music
Abstract:
"Dospívající publikum jako segment posluchačů vážné hudby" Tato magisterská práce se zabývá mladými lidmi jako cílovým segmentem pro organizace provozující vážnou hudbu. Snaží se podpořit názor, že právě podpora vzdělávání a rozvoje mladého publika jsou budoucností a jedinou cestou jak zachovat koncertní život vážné hudby i pro další desetiletí. Z marketingového hlediska je zaměřuje především na dvě …moreAbstract:
"Young People as a Target Segment of Classical Music" This master thesis is concerning to young people as a target segment of classical music audience. It supports the idea, that young audience is the future of all classical music institutions, that education and opening the classical music world to young people is the only way how to make classical music alive during next decades. It speaks mostly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/j3ju0/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jan Žemla
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace ve fotografickém umění
Daniela Matulová -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace v soudobé praxi tuzemských muzeí umění.
Alexandra Drozdová -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí
Pavel Michalička -
Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.
Gabriela Hastíková