Dospívající publikum jako segment posluchačů vážné hudby – Bc. Helena Macháčková
Bc. Helena Macháčková
Diplomová práce
Dospívající publikum jako segment posluchačů vážné hudby
Young People as a Target Segment of Classical Music
Anotace:
"Dospívající publikum jako segment posluchačů vážné hudby" Tato magisterská práce se zabývá mladými lidmi jako cílovým segmentem pro organizace provozující vážnou hudbu. Snaží se podpořit názor, že právě podpora vzdělávání a rozvoje mladého publika jsou budoucností a jedinou cestou jak zachovat koncertní život vážné hudby i pro další desetiletí. Z marketingového hlediska je zaměřuje především na dvě …víceAbstract:
"Young People as a Target Segment of Classical Music" This master thesis is concerning to young people as a target segment of classical music audience. It supports the idea, that young audience is the future of all classical music institutions, that education and opening the classical music world to young people is the only way how to make classical music alive during next decades. It speaks mostly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j3ju0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Žemla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ve fotografickém umění
Daniela Matulová -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace v soudobé praxi tuzemských muzeí umění.
Alexandra Drozdová -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí
Pavel Michalička -
Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.
Gabriela Hastíková