Přestavba řídícího vozu Bfhpvee na motorový vůz nezávislé trakce pro max. rychlost 140 km/h – Petr Černohous
Petr Černohous
Diplomová práce
Přestavba řídícího vozu Bfhpvee na motorový vůz nezávislé trakce pro max. rychlost 140 km/h
Rebuilding of Bfhpvee Steering Carriage to Independent Traction Motor Carriage for max. 140 km/h Speed
Anotace:
Diplomová práce se zabývá přestavbou řídicího vozu Bfhpvee na motorový vůz nezávislé trakce pro max. rychlost 140 km•h-1. V úvodu je popsána koncepce současného řídicího vozu. Na základě požadavků firmy Pars nova a.s., zabudovat do vozidla spalovací motor Caterpillar C27 ACERT a trakční motory TE 051 A01 od firmy SKD, jsem vybral a zabudoval ostatní komponenty pohonného ústrojí, pomocných pohonů a …víceAbstract:
The thesis is concerned with rebuilding of master railway carriages series Bfhpvee to the Diesel-electic traction cars for the top track speed 140 km•h-1. Preliminary conception of the current master railway carriage is depicted. According to Pars nova a.s. company demand for installation of Diesel engine series Caterpillar C27 ACERT and traction motors series TE 051 (manufactured in SKD company). …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/99546
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Jaroslav Müller
- Oponent: Ivo Soukup
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNOHOUS, Petr. \textit{Přestavba řídícího vozu Bfhpvee na motorový vůz nezávislé trakce pro max. rychlost 140 km/h}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/pvksyj/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta strojníMagisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Dopravní technika a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Frekvenční charakteristiky trakčního pohonu s asynchronním motorem
Václav ŠVEJDA -
Posouzení trakčních a brzdových charakteristik elektrické jednotky
Jaroslav BARÁK -
Optimalizovaný návrh trakčního pohonu elektrického silničního vozidla
Michal MOŠNA -
Dimenzování pevných trakčních zařízení - energetické výpočty
Maroš Ďurica -
Návrh nízkopodlažní modifikace řídicího vozu
Radim Polcer -
Anti-slip protection and control of the traction motor of a rail vehicle
Abdulkadir Zirek -
Anti-slip Control of Traction Motor of Rail Vehicles
Abdulkadir Zirek -
Výzkum perspektivních metod mikroprocesorového řízení pro trakční synchronní motor s permanentními magnety
Ondřej Černý