Image a firemní identita Českého rozhlasu – Kristýna Andělová
Kristýna Andělová
Bakalářská práce
Image a firemní identita Českého rozhlasu
Image and Corporate Identity of the Czech Radio
Anotace:
Bakalářská práce řeší firemní identitu a image Českého rozhlasu. Práce se zaměřuje na vnímání této značky širokou veřejností. Teoretická část je zaměřena na rešerši odborných zdrojů, které se týkají zejména pojmům image a firemní identita. Praktická část je zaměřena na charakteristiku Českého rozhlasu a jeho firemní identitu. Následně analyzuje pomocí kvantitativního šetření vnímání této značky veřejností …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the corporate identity and image of Czech Radio. The thesis focuses on perception of this brand by general public. The theoretical part deals with the search of specialized sources, which concern especially the concepts of image and corporate identity. The practical part focuses on the characteristics of Czech Radio and its corporate identity. Subsequently the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Andělová, Kristýna. Image a firemní identita Českého rozhlasu. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o.
Tereza Prokešová -
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Karolína Pilátová -
Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain
Lenka ŠUSTROVÁ -
Corporate design
Štěpán Bejr -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Firemní image a koncept Corporate Identity – Český rozhlas
Karolína Korsesková -
Firemní image a koncept Corporate Identity - Český rozhlas
Karolína Korsesková