Implementace category managementu v retailu – Michaela Voženílková
Michaela Voženílková
Bakalářská práce
Implementace category managementu v retailu
Implementation of category management in retail
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem implementace category managementu v retailu. Jejím cílem je zmapovat celý proces category managementu a zařadit tvorbu planogramu do kontextu category managementu, a to jak v teoretickém pojetí, tak v softwaru, v němž se planogramy vytváří. V práci je popsán celý proces category managementu a vysvětleny základní pojmy související s tímto tématem. Značná část …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the subject of implementation of category management in retail. The main goal is to describe the whole process of category management and integrate the creation of planogram into the context of category management, not only in the theoretical conception but also in the software in which planograms can be created. The whole category management process is described in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jan Fuchs
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73006
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Space management vybrané maloobchodní jednotky
Antonín ŠVEJDA -
Space management vybrané obchodní jednotky
Aneta MACHOVÁ -
Assortment Management & Space Optimization
Defne Ayanoglu -
Space management vybrané obchodní jednotky
Lenka PEŠKOVÁ -
Význam Category managementu pro prodej
Tatiana Bogdanova -
Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu
Michal Čapek -
Space management vybrané maloobchodní jednotky
Antonín ŠVEJDA -
Merchandising automobilových výrobců
Robin Laitl