Projekt budování obchodní značky Podravka – Bc. Alena Ďurčanová
Bc. Alena Ďurčanová
Diplomová práce
Projekt budování obchodní značky Podravka
Brand Building of Podravka Brand
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá projektom budovania obchodnej značky Podravka-Lagris a.s.. Teoretická časť je zameraná na teoretické východiská, ktoré slúžia ako podklad pre spracovanie praktickej a projektovej časti práce. Praktická časť sa zameriava na charakterizovanie spoločnosti, cieľovej skupiny, realizáciu analýz a prieskum trhu. Na základe uskutočneného marketingového výskumu je vypracovaný projekt …víceAbstract:
The diploma thesis deals with brand building of Podravka-Lagris company. Theoretical part focuses on theoretical standpoint which serves as a basis for practical and project part of the thesis. The practical part includes company and target group characteristics, execution of analyses and market research. On the basis of conducted market research, project of brand building of Podravka brand, through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ďurčanová, Alena. Projekt budování obchodní značky Podravka. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategického marketingového plánu pre budovanie značky PRENA
Patrik Jelč -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
Marketingová komunikácia a budovanie značky pivovaru MariannuS
Petra Varholiková -
Budovanie značky
Andrea Opatovská -
Budovanie značky a image vo firme Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
Roman Česnek -
Budovanie novej značky v obore odevného priemyslu
Henrieta Privarčáková -
Budovanie značky Ráááádio Impuls na českom trhu
Lenka Matuščáková -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová