Adéla Davidová

Bakalářská práce

Event marketing – hodnocení spokojenosti návštěvníků reprezentačního plesu VŠPJ

Anotace:
Cílem bakalářské práce je hodnotit spokojenost návštěvníků reprezentačního plesu Vysoké školy polytechnické v Jihlavě. Teoretická část se bude věnovat komunikačnímu mixu a zejména event marketingu. Vlastní kvantitativní výzkum zhodnotí hlavní aspekty zkoumané události a pomůže vytvořit návrh a doporučení pro její případná zlepšení, a to s ohledem na nové trendy v marketingové komunikaci.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.