Event marketing – hodnocení spokojenosti návštěvníků reprezentačního plesu VŠPJ – Adéla Davidová
Adéla Davidová
Bakalářská práce
Event marketing – hodnocení spokojenosti návštěvníků reprezentačního plesu VŠPJ
Anotace:
Cílem bakalářské práce je hodnotit spokojenost návštěvníků reprezentačního plesu Vysoké školy polytechnické v Jihlavě. Teoretická část se bude věnovat komunikačnímu mixu a zejména event marketingu. Vlastní kvantitativní výzkum zhodnotí hlavní aspekty zkoumané události a pomůže vytvořit návrh a doporučení pro její případná zlepšení, a to s ohledem na nové trendy v marketingové komunikaci.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.