Zavedení výrobku na zahraniční trh v sektoru vybavení pneuservisů – Barbora Krejčová
Barbora Krejčová
Bakalářská práce
Zavedení výrobku na zahraniční trh v sektoru vybavení pneuservisů
Product Launch in Foreign Market in the Tire Services Sector
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením strategie pro zavedení výrobku od českého výrobce v oblasti vybavení pneuservisů, TG Pneu, na trh Jihoafrické republiky. Vymezení teoretických východisek týkajících se problematiky zahraničního obchodu poskytuje podklad pro následnou analýzu cílového trhu. Tato analýza byla provedena především pro účely firmy TG Pneu. Syntézou všech poznatků uvedených jak v teoretické …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with creating a strategy proposal for product launch in foreign market. TG Pneu, a Czech tire services sector producer, will be trying to launch their product in the South African market. The theoretical part of this thesis, dealing with the issues of foreign trade, provides us with a foundation for the subsequent market analysis. The content of the analysis has been adapted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/133022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Xenie Lukoszová
- Oponent: Kateřina Kolářová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČOVÁ, Barbora. \textit{Zavedení výrobku na zahraniční trh v sektoru vybavení pneuservisů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/pwdoix/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Marketingová strategie zavedení nového výrobku na trh - ekologické vytápění
Michaela Winterová -
Marketingová strategie zavedení nového výrobku firmy TC MACH, s. r. o. na trh
Tereza Marečková -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Klimentiy Korolkov -
Návrh marketingové strategie k zavedení výrobků značky Vtech na český trh
Stanislav Hanek -
Návrh marketingové strategie firmy YONEX - zavedení nového výrobku na český trh
Anna Navrátilová -
Návrh marketingové strategie zavedení nového výrobku na zahraniční trhy
Pavel Horáček -
Marketingová strategie - zavedení nového výrobku na trh
Dana Bendlová