Bc. Stanislav Hanek

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie k zavedení výrobků značky Vtech na český trh

Proposal of the marketing strategies for the introduction of Vtech brand products in the Czech Republic
Anotace:
Firma MENUG s.r.o. uvádí na trh nové hračky značky Vtech. Diplomová práce se zabývá analýzou získaných informací o potřebách a konkurenci na českém hračkářském trhu se zaměřením na hračky vzdělávací. Následným porovnáním konkurenčních výhod a na základě získaných teoretických znalostí navrhnout firmě MENUG s.r.o. vhodnou strategii k uvedení nových produktů na trh.
Abstract:
MENUG Company Ltd. supplies the market with brand new toys Vtech. This thesis analyzes the accessible information and requirements as well business rivals on the Czech market toy with a focus on educational toys. After comparing competitive advantages as well on the basis of theoretical knowledge to propose for company MENUG Ltd. appropriate strategy for launching new products on the market.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Ivo Lewczyszyn
  • Oponent: Ing. Klára Mrkosová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting