Návrh marketingové strategie k zavedení výrobků značky Vtech na český trh – Bc. Stanislav Hanek
Bc. Stanislav Hanek
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie k zavedení výrobků značky Vtech na český trh
Proposal of the marketing strategies for the introduction of Vtech brand products in the Czech Republic
Anotace:
Firma MENUG s.r.o. uvádí na trh nové hračky značky Vtech. Diplomová práce se zabývá analýzou získaných informací o potřebách a konkurenci na českém hračkářském trhu se zaměřením na hračky vzdělávací. Následným porovnáním konkurenčních výhod a na základě získaných teoretických znalostí navrhnout firmě MENUG s.r.o. vhodnou strategii k uvedení nových produktů na trh.Abstract:
MENUG Company Ltd. supplies the market with brand new toys Vtech. This thesis analyzes the accessible information and requirements as well business rivals on the Czech market toy with a focus on educational toys. After comparing competitive advantages as well on the basis of theoretical knowledge to propose for company MENUG Ltd. appropriate strategy for launching new products on the market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/vuq36/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Ivo Lewczyszyn
- Oponent: Ing. Klára Mrkosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists
Alina Fedorova -
Purpose-driven marketing strategies
Ema Štefancová -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Evaluation of the Marketing Strategies of Nike and Gymshark
Marek Vlk