Projekt otevření nové pobočky společnosti Telefónica O2 v Holešově – Bc. Eliška FUSKOVÁ
Bc. Eliška FUSKOVÁ
Diplomová práce
Projekt otevření nové pobočky společnosti Telefónica O2 v Holešově
The project opened a new branch of Telefónica O2 Holešov
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otevřením nové prodejny společnosti Telefónica O2 v Holešově. Teoretická část je tvořena poznatky, které vycházejí z odborné literatury vztahující se k dané problematice. Na základě poznatků z analytické části, ve které je vypracována PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza, je zpracován konkrétní projekt. Závěr projektu je věnován zhodnocení případných …víceAbstract:
This thesis deals with opening new stores Telefónica O2 Holešov. The theoretical part is composed of knowledge based on scientific literature related to given issue. On the basis of the analytical part, which is prepared by PESTE analysis, Porter´s five competitive forces model and SWOT analysis is developed specific project. The conclusion of the project is devoted to an assessment of potential risks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor:
22929
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FUSKOVÁ, Eliška. Projekt otevření nové pobočky společnosti Telefónica O2 v Holešově. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Analýza kvality poskytovaných služeb Hotelu Všemina
Jana Ježíková -
Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta
Dominika Tesařová -
Analýza spokojenosti hostů se službami hotelu Baltaci U Náhonu
Monika Indráková -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Zdeňka Stehlíková