Petra Hřibová

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků u společnosti DIMER, spol. s.r.o.

The Evaluation of Customers Satisfaction in DIMER, spol. s.r.o.
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala měřením spokojenosti zákazníků ve společnosti DIMER, spol. s.r.o. pro trhy B2B. Nejdříve jsem se zaměřila na profil a produkty společnosti. Následovalo vytvoření SWOT analýzy téhle společnosti, na základě které jsem zjistila, jaké jsou silné a slabé stránky společnosti a její případné příležitosti či hrozby. Vytvořila jsem dotazník, který byl na základě konzultace …více
Abstract:
In my bachelor thesis I focused on measuring customer satisfaction at DIMER, spol. s.r.o. for B2B markets. First I looked at the profile and products. Followed by the creation SWOT analysis of this company, based on that I found out what are the strengths and weaknesses of the company and the potential opportunities and threats. I created a questionnaire, which was based on consultation with the Executive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Petrů

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hřibová, Petra. Měření spokojenosti zákazníků u společnosti DIMER, spol. s.r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing