Ing. Iva Šlemendová

Bakalářská práce

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.

Criteria for Selection of Media Advertising Campaign for Tesco Stores ČR, a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou výběru médií pro reklamní kampaň. Pro vypracování jsou využity poznatky získané studiem, shromážděná teorie a praktické zkušenosti odborníků s marketingovými nástroji maloobchodních řetězců. Některé údaje o konkrétní společnosti byly záměrně pozměněny nebo záměrně neuvedeny. Cílem této práce je analýza použití médií pro produktovou reklamní kampaň a výběru …více
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with an issue of media selection for a marketing campaign. In order to elaborate on this subject, the thesis uses findings acquired through study of the issue, review of the theory as well as through practical experiences of experts applying marketing tools within retail chains. Some of the data referring to a particular company were intentionally modified or not mentioned …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní