Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s. – Ing. Iva Šlemendová
Ing. Iva Šlemendová
Bachelor's thesis
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
Criteria for Selection of Media Advertising Campaign for Tesco Stores ČR, a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou výběru médií pro reklamní kampaň. Pro vypracování jsou využity poznatky získané studiem, shromážděná teorie a praktické zkušenosti odborníků s marketingovými nástroji maloobchodních řetězců. Některé údaje o konkrétní společnosti byly záměrně pozměněny nebo záměrně neuvedeny. Cílem této práce je analýza použití médií pro produktovou reklamní kampaň a výběru …moreAbstract:
This bachelor thesis is dealing with an issue of media selection for a marketing campaign. In order to elaborate on this subject, the thesis uses findings acquired through study of the issue, review of the theory as well as through practical experiences of experts applying marketing tools within retail chains. Some of the data referring to a particular company were intentionally modified or not mentioned …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uv950/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2012
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv cílových skupin na strategie neziskových organizací
Adam Krajčík -
Komunikační strategie vybraného podniku
Alice Borovičková -
Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu
Monika Dušáková -
Assesment of Market Potential of 3D Body Scanners within the Target Group of 3D Print Stores
Julian Martini -
Contrastive study of promotional texts with women as the target group
Lucie PAVELKOVÁ -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
Jaroslava Štaflová -
Marketingová strategie pro značku Blažek s cílovou skupinou generace Z
Anna Blažková