Ing. Iva Šlemendová

Bachelor's thesis

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.

Criteria for Selection of Media Advertising Campaign for Tesco Stores ČR, a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou výběru médií pro reklamní kampaň. Pro vypracování jsou využity poznatky získané studiem, shromážděná teorie a praktické zkušenosti odborníků s marketingovými nástroji maloobchodních řetězců. Některé údaje o konkrétní společnosti byly záměrně pozměněny nebo záměrně neuvedeny. Cílem této práce je analýza použití médií pro produktovou reklamní kampaň a výběru …more
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with an issue of media selection for a marketing campaign. In order to elaborate on this subject, the thesis uses findings acquired through study of the issue, review of the theory as well as through practical experiences of experts applying marketing tools within retail chains. Some of the data referring to a particular company were intentionally modified or not mentioned …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2012
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní