Strategic analysis of the selected company – Monika Vajnerová
Monika Vajnerová
Bakalářská práce
Strategic analysis of the selected company
Strategická analýza vybrané společnosti
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu maloobchodního řetězce BILLA, spol. s.r.o. a základě jejích výstupů formulovat strategická doporučení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány typické nástroje, metody a postupy, které zkoumají vlivy vnějšího prostředí a vnitřní zdroje podniku. V praktické části je nejprve vypracována analýza PESTLE …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the strategy of the Czech grocery retailer BILLA Ltd. and to formulate strategic suggestions based on the outputs of the strategic analysis. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes common strategic models and methodology which are used for strategic analysis. The practical part includes, firstly, the PESTLE …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70194
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Jindřich Špička
- Oponent: Josef Krause
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70194
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Návrh stratégie pre obchod Aderanna Fashion
Ester Porubcová -
Analýza nákupního prostředí maloobchodního řetězce s potravinami
Jakub Ludvík -
Návrh obchodnej stratégie pre podnik z odvetvia maloobchodného podnikania s potravinami
Viktória Pitvorová -
Franchising a maloobchodní sítě s potravinami
Denisa Dlesková